close
I never really feel quite right
I don't know why, all I know is there's something wrong
Every time I look at you, you seem so alive

Tell me how do you do it, walk me through it
I'm following every footstep

Baby on your own you take a conscious step
Do you wanna give it up?

But all I want is for you to SHINE
Shine down on me
Shine on this life that's burning out

I say a lot of things sometimes that don't come out right
And I act like I don't know why
I guess a reaction is all I was looking for

You looked through me, you really knew me like no one has EVER looked before

Baby on your own you take a cautious step
Do you wanna give it up?

But all I want is for you to SHINE
Shine down on me
Shine on this life that's burning out

I know, I know, girl you got something

SHINE (shine it on to me)
Shine down on me (I wanna feel it)
Shine on this life that's burning out

Baby on your own you take a cautious step
Do you wanna give it up?

But all I want is for you to SHINE
Shine down on me (just show me something)
Shine on this life that's burning out (you give me something that I never know)

Shine (it gonna kill me if you give something away)
Shine yeaaah (I wanna know what's going in on your mind)
Shine on this life that's burning out

翻譯
我從不真的覺得好過
我也不知為何,我所知道的是某個地方出錯了
每次我看見你,你似乎如此有活力
所以我跟隨你的每一步
寶貝,你獨自有意識地走著
你會想放棄它嗎?
但我替你所求的只有繼續閃耀
在我面前閃耀
在失去熱情的這人生中閃耀
我說有時許多東西結果並不好
而我也表顯出好像我不知道為什麼
我猜一個反應是我所尋求的
你看透我,你真的瞭解我,以前沒有人曾那麼看我
寶貝,你獨自有意識地走著
你會想放棄它嗎?
但我替你所求的只有繼續閃耀
在我面前閃耀
在失去熱情的這人生中閃耀
我知道,我瞭解,女孩你有某樣東西
閃耀(它在我面前閃耀)
在我面前閃耀(我想要感覺到它)
在失去熱情的這人生中閃耀
寶貝,你獨自有意識地走著
你會想放棄它嗎?
但我所要的僅是你繼續閃耀
在我面前閃耀(只在我面前展現)
在失去熱情的這人生中閃耀(你給我某樣事物,我從沒有的)
閃耀(它將殺死我如果你贈送那事物給我)
閃耀啊(我知道你心中持續著的是什麼)
在失去熱情的這人生中閃耀


arrow
arrow
    全站熱搜

    eric123415 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()